touched Ch. 10


Skočil jsem na zvuku ještě další zaklepání na dveře.

“Je otevřeno,” lovci nazývají jednotně, žádný z nich trápí pozdravit nejnovější přírůstky.

Grant a vyměnil jsem nervózní pohled z opačných stranách místnosti. Nějak se v průběhu večera jsme se oddělit jako vlna po vlně návštěvníků rojili nad námi. Tolik lidí se naplnil obývací prostor, začal jsem se obávat, zda obydlí mohlo vydržet váhu. Otírání mé zpocené dlaně na mých kalhot, zhluboka jsem se nadechla a snažila se zaplašit myšlenky na kmen stromu na podporu dům ustupuje, vrhat nám dvacet metrů do naší smrti.

“Oh wow, to je přeplněné tady,” zvolala žena, mačkání kolem ostatních
.

“Kde jsou?” mužský hlas zaburácel. “Kde jsou děti?”

“Tam jsou, tam a tam. Viz, že jsem změnil na normální oblečení.”

Pár rozkol od svých dvou společníků, kteří v čele rovnou na Granta, zatímco oni dělali jejich cestu k místu, kde jsem stál, přeplněné prakticky od ramene k rameni, obklopen drnčení cizince.

Sebou trhl I když, bez úvodu, žena začala hladit vlasy. “Nech mě se podívat na tebe. No, je to prostě nejhezčí věc?” Uchopila můj bradu a otočil jsem hlavu na jednu stranu a pak na druhou, zkoumá své funkce. “Bradley, myslím, že by mohla být naší Melinda holka. Nenechte si, nemyslíte si, že má svého otce oči?”

Velký muž se podíval na mě dlouhou chvíli, jeho sevřené rty nakloněnou k jedné straně. Viděl jsem ten pohled předtím, od doby, kdy lidé začali streaming do domu lovci, každý z nich doufá, že si uvědomit, co ze sebe v Grant nebo já, každý z nich reagující jedním ze tří způsobů.

První a nejběžnější, byl zklamání. Přes svého společníka naléhání, věděl jsem, že muž viděl ve mně žádnou podobnost s jeho příbuznými. Je mi zlomil srdce sledovat naděje světlo ještě odejít oči jiné osoby, ramena sesouvání, když si uvědomili, že jsme nebyli, kteří chtějí, abychom byli.

Druhý a nejvzácnější, byl klid zdrženlivost. Způsob jejich oči se rozšířily, když se na nás podíval, cítil jsem se tito jedinci viděl něco známého v našich tvářích a ložiska, ale nebyli dost jistý, aby nárok. Napadlo mě, jestli se snažili, aby ušetřil sebe zklamání objevovat později se mýlili.

Žena mě hrabání zobrazeny vlastnosti třetí skupina, ti, kteří tvrdili jsme měli oči svého otce nebo bradu jejich babičky nebo jakékoliv jiné jedinou vlastnost o které by mohli připnout své naděje. Tušil jsem, i když věděli, hluboko dolů, že jsme ani jeden z jejich vlastní; oni prostě nemohli přinést sami si to přiznat.

“Je mi líto, Bev,” řekl muž pomalu zavrtěl hlavou, “ale nevidím ho.”

“Jak to můžeš říct, že?” protestovala, její hlas pronikavý a pevně. Obrátila se na bok můj obličej. “Vidíš, že profil? To je Melinda čelo.”

Natáhl ruku a dotkl se její paže. “Chtěl jsem, aby to bylo Cassandra, taky. Ale myslím, že oba víme, že nevypadá nic Li-”

“Nedotýkej se mě!” vykřikla, plácat ruku pryč. Popadl mě za ramena, žena shrbení a stál tak blízko, že naše nosy téměř dotýkaly. “Vidíš to, viď?” zeptala se mě, stiskla mi ramena, její oříškově hnědé oči byly plné zoufalství.

“Já .. já nevím,” odpověděl jsem a snažil se udržovat oční kontakt.

“Bev, zastavte to. Nevidíš, že jste ji rozrušovat?”

“Já ji rozrušovat. Mohl bych být její babička, pro kritériem příčinu.” Znovu se na mě podívala, její rty se třásly. “Kolik je vám let?”

“Jsem třicet-jedno roky.” Moje hlava plavala, a já jsem cítil, teplé a studené současně.

“Stejně starý jako naše Cassandra.” Žena dala muži triumfální pohled. “To by mohla velmi dobře být váš nana, je to tak?”

“Já .. já nevím,” opakoval jsem. Můj hrudník dotaženy jako stěny domu uzavřen na mě. “My jsme, už jsme se setkali, takže mnoho lidí dnes večer … a všichni chtějí věřit, že jsme … někoho, koho jsem ztratil.”

“Astrid,” ozval se hlas z velké dálky. “Jsi v pořádku?”

“Já .. Necítím se tak dobře,” slyšel jsem sám sebe mumlat těsně předtím, než všechno zčernalo.

~ * ~ * ~

Když jsem otevřel oči, jsem se ocitl v posteli. Grant stál nade mnou, umístění mokrý hadr na čelo.

“Grant? Co se děje?” Zeptal jsem se, díval se mu do očí obávala.

“Ty omdlela,” odpověděl neznámý hlas.

Můj pohled sklouzl a usadil se na štíhlé ženy s tmavými vlasy. Ona se přiblížil a položil hřbet ruky na tváři. “Jmenuji se Vivian Reynaldo. Jsem doktor. Jak se cítíte, Astrid?”

“Už vás nebaví. Trochu zmatený.”

“To je pochopitelné. Když jsem přijel tam byl dům plný lidí, kteří zde. Grant mi říká, že to bylo všechno velmi zdrcující. Chápu, lidé nemají … scházejí v tak blízko ve městě.”

Zavrtěla jsem hlavou.

“Dáš si něco k pití vody?” zeptala se, zvedl keramický hrnek.

“Ano, prosím.” Žena zvedla loď ke rtům a já spolkl jeho obsah.

“Můžeš mi říct, co se stalo těsně předtím, než ztratil vědomí?”

Přikývla jsem, pak líčil svou interakci s hlasitým pár.

“To zní, jako byste měl záchvat paniky.”

“Nikdy Měl jsem nechat oddělit nás,” zamumlal Grant, svraštil čelo, když masíroval záda krku. “Kdybych tam byl s vámi, že by se to nestalo.”

“Neobviňujte se,” řekl jsem mu. “Ty jsi stejně ohromená jako já.”

“Má pravdu,” souhlasil doktor. “Taran a ostatní nikdy by umožnilo, aby mnoho lidí se vrhnout na tebe takhle. Jedná se o … každý by měl být citlivější k vašim potřebám. Jsem vyčistil dům a tam bude žádné další návštěvníci dnes. V mezitím, chci dva z vás tady zůstat a trochu si odpočiňte. “

“William nám řekl, že by mohl chtít, abychom se mluvit před radou dnes večer,” vysvětlil Grant. “Jsem ochoten jít sám by měl zavolat pro nás, ale co Astrid?”

“Nechci, aby jeden z vás jít ven. Budu mluvit k Williamovi o tom, co se stalo. Teď, zítra ráno, chci dva z vás se za mnou na klinice, jako první věc.”

~ * ~ * ~

Moje kůže tiskl, Grant a já ležel spolu v posteli, dohání na posledních pár dní. Dr. Reynaldo je návod k odpočinku tiše, až nás ráno za předpokladu, nečekanou, ale vítanou příležitost promluvit na délku asi všechno, co si co se stalo, protože jsme byli hospitalizováni pro líbání v arboretu.

“Nemůžu uvěřit, že tohle místo, tito lidé existují,” řekl jsem a pohladil si bradu, střídavě mezi mými prsty a hřbetem ruky. Neměl sundal vousy na více než jeden den, a zvýšená délka jeho strniště za předpokladu, nový pocit prozkoumat. “Ale ze všeho nejvíc, že ​​tohle je místo, kde jsme přišli. Možná jsem věřil jsem, že sním, ale je to přesahuje všechno, co jsem mohl kdy představit.”

S mou ruku, on se posunul ji ke rtům a políbil mě na dlaň. “Já vím, že je to tak neskutečné Tentokrát jsme včera byli připoutáni v bílých oken pokojů jsou mučeni a záměrem člověka na lámání nám naše” deviace “Teď jsme tady ležet v malém domě vysoko na vrcholu stromů… “

“Naše životy byly vždy komplikované, a ještě více tak poté, co jsme našli jeden druhého, ale to všechno … je to tak mnohem zpracovat. Přál bych si, abychom mohli zůstat v posteli a zavřel se na zbytek světa na chvíli. “

“Já taky. Všichni ti lidé dnes večer …” Zavrtěl hlavou a jeho hlas se ztišil, téměř do šepotu. “Mohl bych stěží vydržet.”

“Celý můj život jsem snil o tom, že kolem lidí, jako jsme my. Realita je však nic podobného jsem čekal. Byli tolik, z nich. Byli tak hlasitě, a oni všechny nás chtěli dotknout. Někteří z nich byli téměř … agresivní, do té míry, že zastrašující. Nikdy jsem si nemyslela, že pocit, že se taková věc jako příliš dojemné. “

Grant přikývl. “Zajímalo by mě, jaké to bylo pro Zarek, když sem poprvé přišel. Neznělo to, jako by identifikoval jako senzualista, takže to musel být velmi obtížné. Myslím, ktere si lze predstavit, jak Xen nebo Errol mohl jsem reagoval kdyby tady byl dneska? “

“Nebo Caley Ne;?. Nemůžu”

“Chtěl bych mluvit s Zarek o tom. Jak byste se cítili o sledování ho zítra, možná potom, co jsme se zastavit na klinice?”

“Rád bych to. Jen doufám, že budeme mít možnost, než se lidé začít nás zase hemží.”

, Kterým se mou hlavu na jeho hruď, jsem přitulila Grant a poslouchal jeho srdce, jak to zpomalil na silné a stabilní rytmus. “Musíme mít na paměti to, co jsem prošel,” zamumlal, “a kolik oni chtěli, abychom se někdo, že by ztratili.”

“To je pravda.” Odmlčel jsem se. “Myslíš, že najdeme lidi, jsme se narodili na?”

“Věřím, že budeme nakonec potkáte někoho připojen k naší původní rodinné jednotky. Nejsem si jistý, jak a kdy bude prokázáno, ale myslím, že hodně z toho bude proces eliminace. Teď to vypadá, že každý, kdo se někoho ztratila v posledních padesáti letech je dotazování, ale jako slovo našeho věku dostane kolem, že bude podstatně zúžit na bazén. “

“Bylo by divné, setkat se s lidmi si nepamatujete, kdo si tě. Nevím, co bych říci, a přesto … Myslím, že bych rád věděl.”

“Já taky.”

Rozhostilo se ticho nad námi znovu. “Myslíte si, že se chystáte jít spolu s Raja plánu?” Zeptal jsem se o pár minut později. “Já jsem opravdu strach o Amelia a našich přátel.”

“Bojím se o ně taky. Ale opravdu nevím, co Odlehlé hodnoty budou dělat. Raja ptal hodně z nich. Jejich reakce nám naznačuje možnost sejít se svými ukradenými dětmi je silným motivačním faktorem. Přesto, Nemohu si pomoci zbavit pocitu, že rebelové udělal chybu tím, že najít způsob, jak kontaktovat odlehlých hodnot a zahrnout je do rozvoje tohoto plánu, i kdyby to znamenalo oddálení jejího provádění po celé měsíce nebo dokonce rok nebo dva. ”

Považoval jsem za Granta odpověď na dlouhou dobu. “Reakce Taran, aby Raja poselství mě překvapil,” přiznala jsem. “V té době jsem nemohl pochopit, proč se nebude chcete pomoct, proč by ne chytit příležitost najít své vlastní lidi. Ale začínám si uvědomovat, že je to mnohem složitější, než to. jsem prohlížení této očima obyvatel města, ten, kdo je jiný, ano, a byl nucen skrývat, že rozdíl, ale obyvatel města však. “

“Rebelové plánují nic menšího než revoluce, a mám podezření, podcenili dopad jejich jednání bude mít na každého, a to jak uvnitř, tak vně městských hradeb. Můj odhad je, to je něco, co Odlehlé hodnoty nebudou výhledem.”

~ * ~ * ~

Ležel jsem ve tmě poslechu na dobře deštěm před okny. Dům se houpal jemně, vítr ji uklidní, když ne já, spát. Přítulný na základě grantové paži, pohladil jsem ho po hrudi, vychutnávala teplo jeho kůže. Naklonil jsem se blíž a zhluboka se nadechl jeho mužská vůně.

“Děláš si ze mě zase voní?” zamumlal, přesouvá se na bok čelem ke mně.

“Je mi to líto. Nechtěl jsem tě vzbudit,” omluvil jsem se, hladil jeho tvář.

Usmál se a políbil mě na temeno. “Nebuďte. Máte potíže se spánkem?”

Přikývl jsem.

“Já taky Moje mysl je na přetížení;.. Pokaždé, když začnu usínat, mám na myšlení a další věc, já vím, že jsem v bdělém stavu”

“Možná, že budete potřebovat rozptýlení odpracovat něco z toho nervózní energie,” navrhl jsem, kroutil prsty prohrábl vlasy. V tuto hodinu, poslední věc, kterou jsem chtěl udělat, bylo vrátit se nebezpečí hrozící před námi.

Koutkem očí plisované, jak se jeho rty zkroucené do úsměvu. “Líbí se mi, jak vaše mysl pracuje.”

“Chcete-li odpovědět na původní otázku, ano, jsem tě zase vonící. Nemůžu si pomoct. Nikdy jsem si uvědomil, jak moc dezinfekční mění přirozenou vůni.” Stisknutím můj nos proti jeho podpaží, jsem se nadechla, usmíval se jako vlna radosti zaplavila mě. “Mmm. Myslím, že bych tě mohl cítit navždy.”

On mě přitáhl do náruče a zabořil obličej do mých vlasů. “Miluji jak voníš, taky,” zašeptal, lechtání krk s bradou. “A pokud se mě dotkneš, můžete to udělat tolik, kolik chcete.”

“Můžu to udělat,” odpověděl jsem a mnul jsem proti němu. Moje rty se rozšířily do úsměvu, když jsem ucítila, jak rostou těžké, teplo jeho erekce spalování proti mým stehnům.

“Ryste, žena,” zabručel, jeho velké ruce masírovala záda, když mě držel blízko, sténá, když jsem klouzal moje prsa na prsou. “Cítíš to, co mi děláš?”

Seznámit teplo zaplavila mé slabiny. Zvedl jsem horní nohu a omotal si ho kolem. “Cítíš to, co děláte pro mě?” I škádlil, humping jeho stehno.

Zachvěl se. Usnadnění mě na záda, usmál se a políbil mě před sklouznutí ruku mezi nohama. “Miluju, jak mokrá dostanete na mě,” přiznal, poznávání své záhyby. Sklouzl prst dovnitř a pomalu hladil ji dovnitř a ven.

Moje nohy třásly, když jsem rozšířil je široká. “Ach, Grant,” zasténala jsem. “To je tak dobrý.”

Jeho dech se cítil horko proti mé kůži, jak špička jeho jazyka vysledovat můj ušní lalůček. “Bylo cítit ještě lépe, když jsem použil mé rty a jazyk?” zašeptal, se smíchem, když jsem zakňučel odpověď. “Je to ‘ano’?”

Přikývl jsem.

“Je mi líto, jsem neslyšel, že,” zamumlal Grant, máchal můj poštěváček špičkou prstem
.

Zasténal jsem. “Ano.”

“Ano, co?”

“Ano, chci, abys mi potěšením mě svými rty a jazykem.”

S úsměvem na rtech, Grant mě políbil, než uklouznutí pod listy. Zavřela jsem oči a zasténal, uchycení krytů, když okusoval a olizoval moje kočička. Bez přízrak strachu visí nad námi, jsme byli již nuceni, aby se zapojily do rychlého, kradmý spojky a může trvat svůj čas poznávání toho druhého těla. Přesto, nutnost našich krátkých relací nás naučil, jak potěšit sebe v minimálním množství času. Grant Zdálo se, že s využitím těchto poznatků, znovu a znovu, že jsi mě přivedl na pokraj orgasmu.

Jsem se svíjel pod ním sténala a prosila ho, aby mi celou cestu. Místo toho se zastavil, stisknutím tlačítka nohy k hrudi, zvedání zadku do vzduchu. Když jsem ležel rozprostřené před ním, drží své kotníky, vykřikl jsem v překvapení, když jeho jazyk zkontaktoval s mým konečníku.

“Uhhh … Grant, co to děláš?”

“Copak se vám líbí, jak to je?” zeptal se, vířící jeho jazyk kolem mého svraštělé díry, takže mé tělo chvěje.

Zasténal jsem. “Ano, ale jak můžete? to, to … vypadá špatně … špinavé.”

“Právě jsme se osprchoval před pár hodinami,” připomněl mi Grant. “Nemáme se za co stydět už, Astrid. Miluji tě a miluji své tělo. Neexistuje žádná část tebe nebudu dotýkat nebo políbit nebo lízat, pokud to přináší potěšení. Pokud se vám nelíbí, co jsem “dělám, budu zastavit., ale od stavu vašeho kočička právě teď …” Vyhodil proud vzduchu přes mé oteklé rty, zatímco jeho prst škádlil můj řitní otvor. “Jsem ochoten se vsadit, že chcete, abych dál.”

Zachvěl jsem se, jak mi zahřívá třísla dotáhnout v odezvě. “Všechno … všechno v pořádku,” vydechla jsem.

“To je dobře.”

“Ale … já bych lepší pocit budete dělat v případě, I. .. promyje nejprve,” přerušil jsem dovnitř

“To opravdu není nutné. Líbí se mi, jak jsi-” Zarazil se a posunul zpět nahoru vedle mě. “Dobře. Nechci, abyste se cítili rozpačitě.”

Slabé světlo ubývajícího měsíce zářil oknem Grant vzal mě za ruku a uvolnil mi z postele.

“Nepůjdeme se oblékat jako první?” Zašeptala jsem, když jsme se plížil nahá směrem ke dveřím.

“Poslouchejte na vteřinu.” Jak jsme stáli mlčky, všiml jsem si, že přestalo pršet, a jediný zvuk, jsem slyšel, byl dům vrzání, jak se houpal v mírném vánku. “Nikdo vzhůru. Pojď,” zašeptal mi do ucha. “Pojďme se trochu špatně. Vím, že to mám v sobě.”

Kousla jsem se do rtu, aby potlačila smích a položil mi ruku na klice. Poté, co jsem uvolnil dveře otevřené, jsme vystrčil hlavu ze dveří, kontrolu v obou směrech před sklouznutí do temné chodby. Chladný noční vzduch zvýšil mé tělo, jak se vplížil do koupelny.

Grant se zastavil, a po odstranění malý hadřík z šatníku, on stejně pečlivě jako on otevřel ji zavřel úzké dveře. Ale těsně předtím, než jsme se dostali do cíle, jsem šlápl na volném prkně a stál zmrazené, když dřevo zasténal pod nohama.

Dát mi jemné šťouchnutí, Grant otevřel dveře do koupelny a vedl mě dovnitř. Vzduch whooshed z mých plic, když se dveře s cvaknutím zavřel za námi. Položil jsem mu ruku na hruď a usmál se objevit jeho srdce bije tak rychle, jako já.

Naklonil se a zašeptal: “Není to legrace?”

Zašklebil jsem se a přikývla na tváři. Drží se za ruce, cítili jsme naši cestu do dřezu. Grant vzal jeden ze svých knoflíků v ruce a obrátil ji jen tak nechat vodu kapat ven. Přesto, že potrubí se zdálo podrážděné naší vniknutí a vykřikla na protest.

Přikrčil jsme, ale nic se nestalo. “Ujistěte se, že používáte nějaký mýdlo, taky,” zašeptala jsem, když Grant mokrý hadřík.

Zasmál se. “Já,” odpověděl. Třásl jsem se jako špička jeho jazyka lechtat moje ucho. “Jsi legrační žena, Astrid. Ale to je jedna z věcí, které mám rád o vás.”

Šťouchl do nohy od sebe, poklekl za mnou a položil mi ruce na každé hýždě. Po jeho tichých pokynů, které se konalo jsem je od sebe, sání v mém dechu, když studený vlhký hadřík vyrobený kontakt s mou řiť. Žvýkal jsem se do spodního rtu, bojuje s nutkáním, aby sténat, zatímco Grant prsty mě dobíral, tenkou látku jedinou překážkou mezi námi.

Zasténal jsem, když pracoval na špičku jednoho ze svých prstů uvnitř mě. I když je to dobrý pocit, mýdlo hořel malý, a těsně předtím, než jsem řekl něco, Grant vstal a vrátil se do dřezu. Slyšel jsem, že voda teče s větší silou, a věděl, že spěchal, aby opláchněte mýdlo z tkaniny.

Povzdechl jsem si s úlevou, když studená vlhkost z kontaktu s mou kůží. “Znamená to, že cítit se lépe?” zamumlal z pode mnou, hladil oblast s vlhkým hadříkem.

“Ano;. Mnohem lépe” Zalapala jsem po dechu, nohy chvěly, když opět špička jeho prstu do mé těsné otevření.

Musel jste si všimli mé reakce, na další věc, kterou jsem věděl, tkanina byla pryč a nahrazen teplo jeho jazyka. Mé vzdechy eskaloval do sténání, když se jeho prsty vklouzl mezi nohy a do mého vlhkost, a když moje bradavky bolely, jsem se neodvážil pohnout rukama z mých hýždí ze strachu, že by zastavení.

“Prosím, nedotýkejte můj klitoris, zatímco vy to,” prosil jsem, kňučel, když jeho jazyk porušil svraštělé díru stejně jako jeho prsty dodržena mou žádost.

Moje hlava plavala jako radost zaplavila mě. Zavrtěla po celém těle a snažil se postavit. Já už nestaral, zda celý svět mě mohl slyšet, vidět nás, na ničem jiném nezáleželo byl oheň planoucí do mého těla, pálení stále jasnější, zatímco Grant jazyk prdeli prdel a jeho šikovné prsty kroužil kolem mého klitorisu.

Když orgasmus přetekla, jsem vytrhl ruce a uchopil mé prsy, stiskl mi zanedbané bradavky, křičí mé propuštění. Mé tělo se otřáslo a jako nohy pokrčený, uvědomila jsem si, že jsem asi dopadl na podlahu, ale nebylo nic, co bych mohl udělat, abych to zastavil.

Možná instinktem, v posledním možném okamžiku, kdy jsem spadl dozadu. Slyšel jsem zavrčel a ránu a pak jsem cítil silné paže kolem mě a teplo těla proti zádech místo na pevném, studenou podlahu.

Tlumený hlas se ptá, jestli jsem v pořádku. “Jsem v pořádku. Jsi v pořádku? Ublížil jsem ti?” Zeptala jsem se úzkostně, přetočení.

Dusil jsme s potlačovaným smíchem po zjištění moje prsa lisované do obličeje. Jsem se posunul dolů a vzal Grant hlavu. “Vážně, jsi udeřil do hlavy? Jsi v pořádku?”

“Jsem v pořádku, znělo to horší, než to je, jen jsi mě sundal kryt Jsem tak rád, že jsem byl schopen-.”.

Slyšel jsem, že těžké zadunění následovaný oslepujícím světlem.

“Co-” hlas zaburácel.

Smích naplnila malou místnost, zatímco moje oči přivykly. Když jsem konečně mohl vidět, jsem vzhlédl a zjistil, Taran, Nissa a Kuri zdvojnásobil, smáli se, zatímco Grant a já jsem ležel mimo, úplně nahá na podlaze v koupelně.

~ * ~ * ~

Ráno přišel, a ocitl jsem se zdráhal opustit soukromí ložnice.

“Nemyslím si, že jsem jim může čelit,” řekl jsem, když jsem seděl v posteli, ošíval se dekou.

Grant se usmál a uhladil svůj pomačkaný vlasy. “Samozřejmě, že můžeš. Kromě toho, že nemůžeme zůstat tady navždy.”

Leave a Reply

